Kiitos kaikille, jotka osallistuivat kuntien kevään pyöräbingoon!

Suuret onnittelut Nykarlebyssä asuvalle Peter Sandströmille, joka voitti Kuntakampanjan pyöräbingo-kilpailun pääpalkinnon pyöräilemällä yhteensä 633 kilometriä.

Yhteensä 46 henkilöä alueelta osallistui pyöräbingoon ja pääpalkinnon lisäksi meillä on myös viisi muuta voittajaa, yksi kustakin kunnasta – onneksi olkoon teille! Voittajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.

Saimme hyvää palautetta pyöräbingosta, muun muassa seuraavanlaisia kommentteja:
”Tämä oli mukava kilpailu, näitä lisää”
”Kiva kilpailu”
”Mera sådant! Ett fint initiativ.”
”Rolig och motiverande kampanj! Jag skulle knappast ha cyklat alls den här veckan om det inte varit kampanj”