Koulupuutarhan karpit ovat palanneet kalalammikkoon
Koulupuutarhan kalalammikon tutut asukkaat, koikarpit, ovat jälleen palanneet ilahduttamaan puiston kävijöitä. Talven kalat viettivät kasvihuoneessa omassa sisäaltaassaan, ja kevään lämpötilojen noustessa ne siirrettiin tiistaina takaisin ulkolammikkoon. Koulupuutarhan karpit ovat koikarppeja, jotka tunnetaan pitkäikäisyydestään ja seurallisesta luonteestaan. Oikeissa olosuhteissa koikarpit voivat…